Čtyřhvězdičkový hotel s jedinečnou atmosférou a dlouholetou tradicí, již od roku 1894, nabízí komfortní ubytování v samém centru Špindlerova Mlýna s výhledem na Medvědín a Svatý Petr. Již řadu let je jedním z nejoblíbenějších hotelů v Krkonoších.
Wellness Hotel Windsor Špindlerův Mlýn je ideálním místem pro rodinnou dovolenou, pobyty s dětmi nebo také pro osoby, které hledají aktivní dovolenou, wellness pobyty, adrenalin ....
Wellness hotel Windsor je tvořen dvěma budovami, které nejsou vzájemně propojené.
V hlavní budově se nachází 36 pokojů, restaurace, konferenční prostory, dětská herna, hotelový bar CUBAR, manikúra a pedikúra.
Wellness budova (depandance) je vzdálená od hlavní budovy 8 m. Zde se nachází 20 pokojů, wellness, masážní salón Tawan a podzemní garáže.
Akceptujeme tyto platby:
Platební karty (VISA, EC/MC, Maestro, Eurocard/Mastercard), platby poukázkami Benefit plus, Sodexo, Uniseque, příspěvky z FKSP, bankovní převody a platby v hotovosti.
Udělejte radost svým blízkým a kupte jim dárek, který opravdu potěší!
Darujte jim nezapomenutelný zážitek ve Wellness hotelu Windsor.
Vyberte si z naší nabídky balíčků nebo Vám vytvoříme dárkový poukaz na míru a Vy si připojíte osobní přání.
Poukazy na konkrétní částku lze koupit na hotelové recepci.
Platnost dárkových poukazů se liší dle konkrétní nabídky a na poukazu je vyznačena.
Konkrétní přání nám napište recepce,hotel-windsor,cz,zde
Platby (zálohy) na ubytování hrazené převodem na hotelový účet se požadují ve výši cca 30 - 100% z celkové ceny za pobyt. Zálohy v hodnotě 50 - 100% z celkové částky za ubytování a služby hotelu dle objednávky se požadují u rezervací v Silvestrovském termínu. Doplatek do plné (celkové) ceny je následně hrazen ihned při příjezdu na hotelovou recepci.
Pokud dojde ke stornování pobytu, záloha propadá ve prospěch hotelu a tím zaniká nárok na její vrácení.
Na tyto zálohy se vztahují tyto storno poplatky:
Pokud host zruší pobyt:
Změny v rezervaci:
Zrušení rezervace při platbě zálohy nebo celé částky za ubytování předem na účet:
Toto zrušení rezervace musí být učiněno pouze písemnou formou (e-mailem), rezervační oddělení zákazníkovi potvrdí stejným způsobem. Pokud jsou storno poplatky menší než - li je již zaplacená záloha či celková platba, rozdíl je klientovi vrácen převodem zpět na účet.